Dead by Daylight: SHATTERED BLOODLINE-kapittel
SHATTERED BLOODLINE er et kapittel til Dead by Daylight som inneholder en ny morder, en ny overlevende og et nytt kart. Under det dagligdagse ligger ofte det mest skrekkinngytende og ulmer. Under familielivets slør ligger volden som en verkende byll. Når denne mørke, uregjerlige kraften langer ut, blir liv ødelagt og familier blir sønderrevet. Vrede var hennes ætt. Hun kom hjem til en utenkelig skrekk som satte sitt preg på henne. Nå vandrer hun mellom denne verdenen og den neste på jakt etter hevn. Adam Francis har ingen arv; han har jobbet og slitt for alt han eier. Med sin selvdisiplin og målrettethet vet han at han kan få til alt han setter seg fore. Strevet har lønnet seg for ham, og han byttet øyen sin inn i en øygruppe, milevis hjemmefra. I Japan lærer han bort det han har jobbet så hardt for å finne ut på egen hånd. Men ingenting kunne forberedt ham på kurset han nå skal ta.