Dead by Daylight: Roots of Dread-kapittel
Når skumring blir til mørke, kommer den. Dead by Daylights Roots of Dread-kapittel byr på en ny morder – The Dredge – og den nye overleveren Haddie Kaur. Et nytt kart, det foruroligende Garden of Joy, er tilgjengelig for alle spillere. Kjøp av denne tilleggspakken låser også opp et eksklusivt antrekk for Haddie: Pale Piped Shirt. Morderen er The Dredge. En formløs masse av fordreide kroppsdeler som snor seg i skyggene. The Dredge er en manifestering av undertrykt mørke. Alt lys vil forsvinne i nærheten av denne urovekkende vederstyggeligheten. Den en gang så idylliske Garden of Joy er for alltid svertet av den grufulle appetitten til The Dredge, og få er så modige som Haddie Kaur. Denne utforskeren av hjemsøkte avkroker er drevet av mot, standhaftighet og en dash morbid nysgjerrighet, og hun etterlater ingenting til tilfeldighetene i søkenen etter å forstå det gåtefulle.