Dead by Daylight: Macabre Tales-pakken Windows
Tragedien inntreffer i Macabre Tales-pakken, som inneholder 7 spillbare figurer fra 4 av Dead by Daylights mest eksperimentelle kapitler hittil: Descend Beyond, A Binding of Kin, All-Kill og Hour of The Witch. Gå hinsides vitenskapens grenser. Vær vitne til et bånd som er sterkere enn blodet selv. Fortap deg i et råskapens crescendo. Finn trøst i heksetimens månelys. Den ypperste grøsseropplevelsen for flere spillere venter i denne utrolige pakken, med tre originale mordere og fire originale overlevere å ta med inn i tåken. Hver pakke inneholder følgende: – The Blight og Felix Richter (Descend Beyond) – The Twins og Élodie Rakoto (A Binding of Kin) – The Trickster og Yun-Jin Lee (All-Kill) – Mikaela Reid (Hour of the Witch) – 7 antrekk ekstra for visse inkluderte figurer. – 4 eksklusive DLC-elementer.