Dead by Daylight: Hellraiser-kapittel Windows
Hellraiser er et nytt kapittel til Dead by Daylight. Det inneholder den nye morderen Pinhead. Kjøp av tilleggspakken låser opp den nye morderen og en eksklusiv universell amulett: The Lament Configuration. For enkelte er den nye morderen Pinhead en djevel – for andre er han en engel. Han er lederen av Cenobites, en gruppe vesener fra en annen dimensjon. Han har gitt seg hen til utforskningen av det ytterste man kan erfare, gjennom ubegrenset glede og smerte. Pinhead bruker kroker og kjettinger til å angripe ofrene sine, og sliter i stykker både kroppene og sjelene deres. Når hemmelighetsskrinet Lament Configuration, en nøkkel til Pinheads dimensjon, ble oppdaget og åpnet i verdenen til The Entity, ankom Pinhead for å volde utsøkt lidelse på alle som måtte komme i hans vei.