Dead by Daylight: Forged in Fog-kapittel
Et dystert fragment av historien som ikke lenger er glemt. Dead by Daylights Forged In Fog-kapittel har en ny morder – The Knight – og den nye overleveren Vittorio Toscano. Et nytt kart – The Shattered Square – er tilgjengelig for alle spillere. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv kosmetisk gjenstand for Vittorio: Handsome Riding Jacket. Morderen er The Knight, og den trofaste garden hans følger ordrene hans med rå ondskap. Han har ikke møtt sin likemann i kamp, og klingen hans tørster stadig etter blod. The Shattered Square har blitt et mål for vreden hans, og han etterlater seg kun ødeleggelse. Dead by Daylight: Forged In Fog inneholder også en ny overlever: Vittorio Toscano, en vandrer fra en fortapt alder. Men jern- og steinalderen er over, og nå begynner tåkens tidsalder.