Dead by Daylight: Chucky-kapittel Windows
Hils på den nye bestevennen din, som er med deg til siste slutt. Dead by Daylight: Chucky bringer en ikonisk grøsserlegende inn i tåken sammen med en ny morder: The Good Guy – Chucky. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv utsmykning: Good Guys Box. Vil du leke? Chucky har dratt inn i tåken og terroriserer overlevere, både med vold og ord. Ta med deg The Good Guy i dag, for hvis du ikke gjør det, er det du som ender opp i en boks.