Dead by Daylight: Castlevania
Selve legemliggjøringen av natten er på vei – med en forbannelse hvilende over seg og en uslokkelig blodtørst. Dead by Daylight: Castlevania bringer Dracula og Trevor Belmont inn i tåken. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv amulett: Vampire Killer. Like livsfarlig som en ulv. Rask som en flaggermus. Bli til den gotiske skrekkeligheten Dracula, hvis egenskaper tar form som skogens fuleste skapninger. Trevor Belmont trosser denne ondskapen og må nok en gang stå overfor sin nemesis’ inntrengende skygge.