Dead by Daylight: All Things Wicked-kapittel Windows
Bak deg. Reflektert i skjermen. Et ansikt. Hodet litt på skakke. Munnen på vidt gap. Ut av munnen kommer det en stemme. Den virker kjent. Annerledes. Når den kaller, må du ikke snu deg. Selv om du tror du gjenkjenner den. Dead by Daylights All Things Wicked dykker ned i analog skrekk med en ny morder, The Unknown, og en ny overlever, Sable Ward. Et nytt kart, Greenville Square, er tilgjengelig for alle spillere. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp to eksklusive kosmetiske elementer: The Unknowns Garden Casual og Sable Wards Designer Corset.