Dead by Daylight: Alan Wake-kapittel
Fra det ene mørke stedet til det andre. Dead by Daylight: Alan Wake bringer den bestselgende forfatteren Alan Wake inn i Tåken. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv universell utsmykning: Nail Gun. Alan Wake vet hva det krever å overleve mot uoverkommelige odds og har hatt mang en grufull opplevelse i Bright Falls. Nå er han fanget i et nytt mareritt fylt med nådeløse fiender og overraskende allierte. Dette blir det kanskje ikke mulig å skrive seg ut av.