DC Universe Online Starter Pack
DC Universe Online-startpakken inneholder alle gjenstandene du trenger for å få en pangstart på eventyrene i det ikoniske DC Universe! Uansett om du går i de mørke gatene i Gotham City, eller undersøker mysterier i futuristiske Metropolis, trenger du aldri å frykte med denne heltmodige pakken ved din side. Startpakken inneholder XP-boostere, et Initiate-sett fullt av utstyr, Soder Colas, Stabilizers, din egen LexCorp-hjelper og mye mer! Du finner gjenstandene ved å gå til Redeem/Claim-vinduet i markedet i spillet.