Darksiders 3 DLC Bundle
The Crucible I denne mektige godbiten av et digitalt under, kan konkurrenter forvente seg å motta en banebrytende opplevelse: The Crucible! En legendarisk utfordring det tales med ærbødighet om i hele universet. Selv ikke Skaperen kunne sett for seg et slikt skue som det man finner i denne myteomspunne arenaen. Keepers of the Void På forespørsel fra Vulgrim må Fury reise inn i The Serpent Holes for å fjerne en gammel trussel som befinner seg der. Helt nye steder, utfordringer og fiender venter på å teste Furys talenter. Som belønning får hun helt nye våpenformer til The Hollows og den største premien av dem alle: Abyssal Armor.