Games on Demand-versjonen støtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk.Dark Souls er et actionbasert rollespill satt i et dypt og mørkt fantasiunivers. Spennende utforsking, fryktelige fiender og banebrytende nettfunksjoner kombineres til en helt unik rollespillopplevelse. Dark Souls bryter barrierer med en sømløs verdensdesign som oppfordrer til utforskning og som kan skreddersy spillopplevelsen.