D4: Dark Dreams Don't Die – Sett med klær fra Crimson Dragon
Få spesialklær fra Crimson Dragon til David Young! Denne pakken inneholder to T-skjorter og hettegensere med logo og design fra det populære spillet Crimson Dragon!