CYANS – Blood Bowl 2 - 20 Cyans
Cyan er navnet på den virtuelle valutaen som brukes til å kjøpe varer i spillets kontantbutikker for å forbedre brukerens spillopplevelse. Varer i kontantbutikken inkluderer kosmetiske forbedringer for spillere og stjernespillere, tilbehør og mer!