Crossout — Spirit Reader
– Unik panserbil: «Åndeleser» – Kabinen: «Manitou» lett kabin – Våpen: revolver med høyt kaliber «Nagual» (2 stk.); – Bevegelsesdeler: «Shiv» og «Shiv ST»-hjul (2 stk. Hver) – Maskinvare: «Avleder»-forsvarsmodul, «Harmonisator»-spredningstabilisator, «Knivrygg»-motor, «KA-1 utlader»-oppladingsøkning, «FG-aggregator»-generator, «Ammunisjonslager»-ammunisjon – Portrett: «Isi White Bone»; – Sprayboks: «Stålbelegg» – Dekorasjoner: «Venstre halogenhodelykt» og «Høyre halogenhodelykt» – 1500 spillmynter – Et sett med konstruksjonsdeler – Maks antall deler økt til 70. Åndene fortalte meg at livet og døden hører sammen, og den ene finnes ikke uten den andre. Og bare ved å teste deg selv kan du bli sterkere. Men desto mer du herder deg selv og nærmer deg åndene, jo sterkere blir sulten.» De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 70. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!