Crossout — Speed demon
– Unik panserbil: «Speed demon»; – Nytt våpen: Kanon «Raijin»; – Ny kabin: «Beacon 11»; – Portrett: «Yoshida»; – Bevegelsesdeler: «Eremitt» (4 stk.); – Maskinvare: «Utvidet ammopakke», «KA-2 Flywheel», «Dun horse», «Ampere», «Kameleon» og «Iris»; – Sprayboks; – 1500 spillmynter; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Maks antall deler økt til 75. Yoshida har vært i alvorlige ulykker flere ganger. Men selv ikke de mest grusomme fikk ham til å forlate bilen sin og leve videre med minnene om hvor flott den var. Han valgte heller å gjenoppbygge den, bit for bit, hver gang. Han var, tross alt, en av de beste racerne i Sinto City. Han mente at legender aldri kunne dø, og at de bare ble gjenfødt enda sterkere. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 75. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!