Crossout — Raven Feast
– Unik panserbil: «Ravnegilde» – Våpen: armbrøst «Varun»; – Bevegelsesdeler: «Sabbat»-fronthjul (4 stk.) og «Hingst»-hjul (2 stk.) – Kabinen: «Jannabi» lett kabin – Maskinvare: «Hardcore»-motor, «Ampere»-generator, «Ammunisjonslager»-ammunisjon, «Bilplugg»-spesialmodul – Portrett: «Alva»; – Spraybokser: «Sot» og «Seier» – Dekorasjoner: «Tanksfrontlys» (2 stk.) og «Kvadratdekke» (4 stk.) – 1500 spillmynter – Et sett med konstruksjonsdeler – Maks antall deler økt til 75. Arbiters datter har blitt trukket mot det overnaturlige siden hun var liten, men faren hennes lærte henne bare å kjøre og skyte – med håp om å gjøre Alva til livvakten sin i framtiden. Brannstarterne tilbydde et kompromiss: De anerkjente jentas potensial og tok henne med seg, noe som ikke bare fostret ondskapen hennes, men også ga henne kunnskaper om det okkulte. Men sjamanene kastet raskt den unge heksen ut på bakgrunn av hennes avvikende ideologi. Mens ild var det viktigste elementet for dem, hentet Alva styrken sin fra døden. Hun mener at ved å drepe noen i en rettferdig kamp, kan man ta kraften til den beseirede. I mange år vandret Alva gjennom skogen og kommuniserte med åndene på jakt etter skjebnen sin. Dette var inntil hun til slutt fant en forlatt panserbil i en hule i sumpen. Den unge damen fant ut at en urgammel ravneånd kalt Kutkh bodde i bilen, og måtte absorbere sjeler for å overleve. Heksen klarte å starte bilen og dro tilbake til faren sin, som umiddelbart tilbydde Alva å bli livvakten hans. Samarbeidet gagnet alle: Det ble hyppig forsøkt å ta Petroliums liv, og Alva med den panserbilen sin var ivrig etter å drepe. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 75. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!