Crossout — Project “Shadow”
– Unik panserbil: Prosjektet «Skygge»; – Ny armbrøst: «Artemis» – Ny maskinvare: «Paris»-spredningsstabilisator (1 stk.); – Kabinen: Tung kabin «Ekko»; – Bevegelsesdeler: Tunge hjul «Titan» og «Titan ST» (2 stk. Hver); – Maskinvare: Motoren «Blakk hest», ammunisjon «Ammostativ» – Portrett: «Aaron»; – Dekorasjon: «Gargoyle» (2 stk.) – Spraybokser; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Et sett med konstruksjonsdeler; – 1500 spillmynter; – Maks antall deler økt til 55. Kald og dyster, som hevnen selv, kom denne panserbilen rett fra sin geniale skapers sinn. Hver del er designet for å nå skaperens mål, et mål han forfulgte i mange år ved å forbedre håndverket sitt og perfeksjonere planene sine. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 55. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!