Crossout - Horsemen of Apocalypse: Pestilence
– Panserbil «Farsottmaskin» – Våpen: Episk flammekaster «Remedie», 2 deler. – Unik episk kabin «Pest». – Unik dekorasjon «Pipler» (venstre og høyre) – Unikt portrett av Marina Pokrovskaya, også kjent som Farsott. – 1500 spillmynter. I tillegg får spilleren: – Strukturelle deler for «Farsott». – Et sett med unike klistremerker. – Sprayboksen «Avstamming». – Øker maksimalt antall deler som brukes til 55. Marina Pokrovskaya liker ikke kallenavnet sitt. Det minner henne om de mørkeste dagene til Apokalypsens fire ryttere og får henne til å føle på savn. En gang for lenge siden var flere titalls mennesker låst inne i en Waderkvarn-bunkers og overlevde til verdens undergang og det dystre sviket til sine egne. Men historien til Farsott handler ikke om det. Hun spilte selvsagt en viktig rolle i formeringen av gjengen, akkurat som rytterne. Men kløkten og kunnskapen hennes var praktisk når en pest kom til testområdet. Medisin var den første ressursen som gikk tom. Og det som ble funnet i nabobyene varte ikke lenge. Marina prøvde alt hun kunne, men sykdommen spredte seg for raskt, folk fikk panikk og spredte den videre. Epidemien var uunngåelig. For å stoppe spredningen, hadde Marina bare ett valg. Ild … Sykdommen har ennå ikke kommet tilbake etter alle disse årene. Og den en gang uerfarne legen som reddet livet til Victor Pyrrhus, ble gjenfødt og fikk sitt nye navn – Farsott. Nå gir rytteren gjengen provisjoner og pleier både sine egne henne og de andres sår. Og når pesten dekker landet igjen, vil hun ikke nøle med å ta fram flammekasteren. De unike pansrede bilene i pakker er kjent for en spesiell balanse mellom våpen, rustning og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Start spillet, åpne plantegningmenyen (B-knappen), gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 55. Kjøp av pakken gir deg også tilgang til noen fraksjonsbaserte strukturdeler. Disse delene blir tilgjengelig umiddelbart ved kjøp og kan ikke gis ut på nytt etter at det passende omdømmenivået nås. Noen deler er unike, og spillere kan derfor bare ha én av hver slik del. Når du samtidig kjøper en Standard- og Deluxe-pakke, dupliseres ikke byggedelene og portrettene. Unike portretter er en ypperlig mulighet til å skille deg ut blant overlevende. Sprayboker er en måte for å gjøre panserbilen din ulike alle andres. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Obs! Når du kjøper flere pakker, akkumuleres myntene!