Crossout — Fiend
– Unik panserbil: «Beist» – Våpen: «Yokai»-plasmarakettkaster – Kabinen: «Harpy» lett kabin – Bevegelsesdeler: «Camber» og «Camber ST»-hjul (2 stk. Hver) – Maskinvare: «Jager»-signalstopper, «Gasgen»-generator, «Ammostativ»-ammunisjon, «Kameleon Mk2»-usynlighetsmodul, «Blakk hest»-motor, «KA-1 utlader»-oppladingsøkning, «Iris»-sikte, «Radio»-spesialmodul – Portrett: «Nogitsune» – Spraybokser: «Roninlegende» og «Revehale» – Dekorasjoner: «Feng shui»-hologram, «Venstre roverspeil» og «Høyre roverspeil», «Helveteslampe» (2 stk.) – 1500 spillmynter – Et sett med konstruksjonsdeler – Maks antall deler økt til 50. Kimonoen har de bredeste ermer. Det er derfor Syndikatet har så mange trumfkort. Mens hele Dalen er opptatt med Ravagers-problemet, bygger ingeniørene sin påvirkningskraft ved hjelp av sine agenter. Og om Jiangshi er rå styrke, som en neve som flyr rett i trynet ditt, så er Nogitsune skjønnhet og forførende. Samt en tynn klinge, som stikker gjennom fiendens hjerte mens de slapper av. Andre ambassadører for Syndikatet holder seg til å true og fremmedgjøre de lokale. Nogitsune, derimot, er her for å «få seg venner»: For å bygge tillit ved å vise sin vakre pel, sånn at ofrene tar med seg «reven» og bringer henne med seg hjem. Skulle det være noen som ikke faller for henne, kan det hende de kommer til å angre enda mer. I dette tilfellet får hun det hun vil ha også. Samtidig som hun etterlater seg fienden uten øyne og med en avskåret strupe. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 50. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!