Crossout — Chimera
– Unik panserbil: «Chimera» – Bevegelsesdeler: Svevende «Ikaros IV» (4 stk.); – Kabinen: «Quantum» – Våpen: granatkaster «Bøddel 88 mm»-kanon (2 stk.) – Maskinvare: «Koloss»-motor, «Kameleon Mk2»-usynlighetsmodul, «KA-2 Flywheel»-oppladingsøkning, «Ammunisjonsforsyning»-ammunisjon, «FG-aggregator»-generator, «Bilplugg»- og «Radio»-spesialmoduler. – Portrett: «Ravager» – Dekorasjoner: «ØYE» (2 stk.) – Spraybokser: «Halvlys», «Dynamisk pansring» og «Levende metall» – Et sett med konstruksjonsdeler – 4200 spillmynter – Maks antall deler økt til 55. Det første møtet med Ravagers viste at de brukte panserbiler som var tatt fra overlevende. Disse kjøretøyene var ofte skadet i kamp eller hadde veldig snodige utforminger. Alt endret seg da Lloyd tok kontrollen. Nye kjøretøy, i stand til å motstå Syndikatet, har dukket opp blant massene til Ravagers. Væpnet med den gale vitenskapsmannens teknologi, har de blitt en trussel for hele Dalen. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 55. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!