Crossout – Bone Hunter
– Unik panserbil: «Sulten sjel»; – Ny kabin: «Manitou»; – Revolver med høyt kaliber: «Nagual» (2 stk.); – Portrett: «Isi White Bone»; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – 1500 spillmynter. – Maks antall deler økt til 75. «Åndene fortalte meg at livet og døden hører sammen, og den ene finnes ikke uten den andre. Og bare ved å teste deg selv kan du bli sterkere. Men desto mer du herder deg selv og nærmer deg åndene, jo sterkere blir sulten.» De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, øker antall deler som kan brukes til å bygge et kjøretøy til 75. Merk! Det kan hende at lagringsplassen din blir overfylt i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Unike portretter er en ypperlig mulighet til å skille deg ut blant overlevende. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!