Crossout — Anomalous nomad
– Unik panserbil: «Anomal nomade»; – Nye bevegelsesdeler: «Ikaros I» tungsvever (4 stk.); – Ny maskinvare: «Hoplite»-spredningsstabilisator; – Kabinen: «Ermak» tung kabin; – Våpen: «Kvasar» plasmakanon; – Ytterligere maskinvare: «Koloss» motor, «Gasgen»-generator, «KA-1 utlader»-oppladingsøkning, «Ammunisjonslager»-ammunisjon – Portrett: «Trent»; – Spraybokser; – 1500 spillmynter; – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Et sett med konstruksjonsdeler; – Maks antall deler økt til 70. I tiden da Dawn’s Children nylig hadde oppdaget veien til likhuset, var Trent blant de første som våget seg til dette anomale området. Som ingeniør og utforsket skapte han «Lederen», et apparat for trygt å studere mystiske fenomener. Men en av ekspedisjonene hans ble til en felle: systemet feilet, og Trent ble innestengt, kun veiledet av merkelige signaler som kommer fra «Lederen». Han fant frem gjennom de anomale riftene, og overlevde kun takket være oppdagelsen av kretsskipet «Snøstorm» som var fortapt i det forvrengte rommet. Etter å ha reddet det, gjenoppbygde Trent kjøretøyet sitt: i stedet for hjul brukte han fragmenter av rakettmotorer for å lage en maskin som var i stand til å bevege seg der vanlige biler var ubrukelige. Skipets pansring beskyttet ham fra anomale overspenninger. Takket være kjøretøyet unnslapp han fellen. Men Trent var ikke i stand til å forlate likhusets grenser. De sier han ble dets vokter eller fange. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, økes antallet deler som kan brukes til å bygge kjøretøy til 70. Merk! Lagringsplassen din kan overfylles i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!