Creature Slaughterdome
Begi deg inn i Creature Slaughter Dome og prøv deg på de tøffeste monstrene i hele Pandora. Innsatsen din vil ikke være forgjeves. Tilegn deg erfaring og utstyr som du tar med tilbake til hovedspillet. Hold ut hele kampen og du vil motta en rekke belønninger, inkludert Moxxi's Rocket Launcher.