Crazy Strike Bowling EX
Crazy Strike Bowling EX er et familievennlig bowlingspill bestående av animekarakterer og sprø bowlinghaller. Spill som Aiden, Mr. Jenkins eller andre søte karakterer! Spill foran pyramidene i Egypt eller i Amazonasregnskogen! Spillet har flere modus som både lar deg spille oppvisningskamper og duellere mot venner. Hver karakter har sin unike egenskap som du kan benytte deg av. Bli med på Crazy Strike Bowling EX i dag!