astragon Entertainment GmbHSimulering
The Cosmetic Pack #3 lets you stay safe and look awesome while getting the job done! This DLC adds two customization sets to your Construction Simulator game: Choose the dinosaur-themed set featuring matching glasses, headgear, and earmuffs for a prehistoric vibe on the job. Or make sure you are staying hydrated at all times by picking a drinking helmet which comes with two cans of refreshing soda as well as matching glasses and ear protectors.