astragon Entertainment GmbHSimulering
Show off your style on the construction site and customize your character! In the first installment of the Cosmetic Pack, you gain access to a selection of stylish new protection gear: Choose between two new safety glasses, two helmets, and two ear protectors – and work safely and securely on every construction contract – even when your helmet looks like a melted traffic cone.