Commando Supreme-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Covert Op-hodet og Advanced Warfare-temaet for soldaten – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.