Commando Madness-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Ex-Axton-hodet og Delicious Flesh-temaet for kommandoen – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.