Commando Haggard Hunter-pakken
Gjør Vault Hunting-opplevelsen bedre med en helt ny stil! Denne pakken inneholder Bearded Justice-hodet og Quack Attack-teksturen til Commando - du finner dem på figurtilpasningsmenyen!