Commander-in-Chief Pack
Du er leder for den frie verden, så ta beslutninger som sømmer seg! Forsvar den store nasjonen med de beste patriotiske våpnene. Kjemp om luftrommet med Screaming Eagle, og ta knekken på alle som hater friheten vår, med 'Merica-våpenet. Gjør alt dette kledd som inkarnasjonen av den amerikanske drømmen, selveste Uncle Sam!