Clive Barker's Hellraiser: Revival
Opplev et nytt kapittel i den legendariske skrekkserien, som du aldri før har sett den. Clive Barkers Hellraiser: Revival tar med seg førstepersons action-skrekkoverlevelsen til neste nivå. Spill historien om Aidan, som må bruke kraften fra en mystisk pusleboks – Genesis Configuration – for å hjelpe kjæresten Sunny rømme fra det overjordiske helvetet i Labyrinten. Bruk kreftene som esken har til å overleve Pinhead og kjempe mot skrekk-kulten viet til Cenobittene.