Classic Captain Marvel-pakke
Etter en eksploderende romvesenmaskin gir henne superkrefter, blir Carol Danvers til superhelten kjent som Captain Marvel! Når erkefiendene hennes dukker opp i livet hennes igjen, er det opp til Captain Marvel å redde New York! Denne pakken har 8 spillbare figurer og et nytt kjøretøy!