Clara Character Pack
Kul som alltid, men på banen som en flamme! Møt vår QBEE Clara nå! Opplev den spennende kampen med Clara og hennes ildfulle ferdigheter! La oss tenne! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Clara ‑ Clara Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Clara ut mot et visst antall poeng.