City Island 5
Bygg en by, din by City Island 5 - Tycoon Building Offline Sim Game, et nytt bybyggerspill fra Sparkling Society, vil gjøre deg til borgermesteren i en liten by som starter på bare én øy. Send luftskipet ditt for å utforske verden og låse opp vakre nye øyer å bygge de nye byene dine på. I de fleste bybyggingsspill styrer du bare én by, men i City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game vil du utvide horisonten og skyline til nye øyer, hver med et annet tema og overflate å bygge en by på. Dette byspillet kan også spilles som et offline-spill, slik at du kan bygge din egen by uten internett eller når du ikke har noen wifi-tilkobling. Bli med millioner av spillere med den mest populære uformelle bybyggingsspillserien på mobil! Fra en by, til en by, til en metropol Byen din vil begynne i det små som en landsby, men byene dine vil vokse seg større ved å plassere flere bygninger og låse opp nye øyer. Byggespill i Sim-spillserien City Island er kjent for sine svært givende gratis å spille offline spill, fullpakket med oppdrag og massevis av innhold, med alltid noe å gjøre. Besøk byene til naboene dine eller besøk byen min. Bybygg med et mål, med et formål Disse simuleringsbybyggerspillene faller inn i kategorien: morsomme, uformelle, offline bybyggingsspill gratis. Så dette betyr at du aldri vil gå lei av å spille City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game! Ved siden av hundrevis av bygninger som skal låses opp, har dette øybybyggerspillet dusinvis av oppdrag for å tjene skattekister fullpakket med veldig kule ting. Design og bygg øybyen din slik du vil, og spill med venner for å hjelpe hverandre. Disse uformelle tycoon-simuleringsspillene kommer med mange kule bygninger og øyer å låse opp, og vil definitivt få deg til å holde deg rundt i lange økter for å samle inn masse penger for å få byen og byene dine til å vokse og designe dem slik du vil bygge en by. City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game Funksjoner for City Builder-spill: * Det nyeste spillet i den mest populære bybyggingsspillserien på mobil! * Samle, oppgrader, dekorere, utforsk i dette komplette konstruksjonssimuleringsspillet! * Samle belønninger og tjen skattekister! * Spill dette spillet offline eller online. Ingen internettforbindelse kreves for å spille * Bybyggerspill gjorde det gøy igjen med dusinvis av kule øyer å bygge byen din på! * Bygg din egen by og se andre spilleres byer også! * Ikke glem å rangere oss eller gi oss tilbakemelding!