Cities: Skylines - Parklife
Cities: Skylines - Parklife er en leken og ny utvidelse for Cities: Skylines, noe som gjør byen din mer levende med nye fornøyelsesparker, naturreservater, byparker og dyrehager, samtidig som ledige tomter blir fylt med parker og hager. Med alt fra berg- og dalbaner og spisebord til blomsterenger, fontener og flamingoer – «Parklife» gir deg en helt ny spillopplevelse med et nytt parkområdeverktøy og level opp-funksjoner som øker eiendomsverdien på parkene dine. I tillegg får du fem nye kart og mange ressurser i spillet. Parkvesenet: Bruk det nye parkområdeverktøyet til å lage parkområder på ledige tomter. Du kan også bruke nye tjenester som «Parkvedlikehold» som øker glede og effektiviteten, samtidig som parkene går opp i nivå. Stein på stein: Bruk nye bygninger og ressurser til å bygge byen i ditt bilde. Dette inkluderer en ny sightseeingbusslinje samt nye og unike bygninger som fornøyelsesparker, naturreservater, byparker og dyrehager. I tillegg kan du legge til et helt nytt monument – Slottet til Lord Chirpwick. Mer byggeplass for alle: For første gang i Cities: Skylines kan du plassere bygninger ved siden av turstier i parkområdene (ikke bare ved siden av bilveiene). Eiendommer kan plasseres hvor som hest i parkområder. Utnytt området mellom bygningene: Gjør de tomme områdene mellom bygningene om til vibrerende parker og hager. Folk elsker å gå på tur: Spesialtilpass ruter og bestem billettpriser for nye gå- og sightseeing-turer, blant annet turistforbedringer. Regler er viktige: Iverksett tre nye byregler og åtte nye parkregler for å administrere alt fra forsvarlig dyrehold til fyrverkeri.