Cities: Skylines - Mass Transit
I Mass Transit kan du spille med mange nye systemer, sånn at spillerne kan fraktes raskt rundt i byene med stil. Pendlere kan nå bevege seg rundt på vannet, opp høye fjelltopper og på himmelen, siden spillet har fått ferger, énskinnebaner, taubaner og luftskip. De nye transportbygningene, store overgangstasjonene samt nye scenariene, landemerkene og veitypene ser til at urbane planleggere nå har mange flere alternativer å velge blant når de skal legge stil og personlighet til de voksende byene sine. De viktigste funksjonene: - Tjen gode penger på kollektivtrafikken: Legg mange nye transportalternativer til byen din, sånn at du kan tjene enda mer penger. Frakt innbyggerne rundt i byen på ferger, luftskip, tau- og énskinnebaner. - Få orden i sysakene: Alle tjenestene dine kan samles i de nye kollektivsentrene hvor innbyggerne kan bytte linjer eller transportmiddel. - Bli en veiekspert: Oppdag en rekke nye utfordrende scenarier som fokuserer på å løse trafikkproblemer og legge til nye transportsystemer. Nye veityper, broer og kanaler gir et mangfold til byen din, og tilbyr nye måter å løse utfordringene på. Bli en ekspert i trafikkflyt, sånn at du kan bruke denne kunnskapen til å forbedre byen din! - Nye oppdrag for Chirper: NYE. OPPDRAG. FOR CHIRPER. (Samt unike bygninger, bestemmelser og prestasjoner. Og OPPDRAG!)