Cities: Skylines - Content Creator Pack
Laget av de fantastiske Cities-medlemmene: Content Creator Pack fra Skylines-samfunnet inneholder flere nye bygninger til byen din – unike strukturer, tjenestebygninger og nye bolig- og kommersielle bygninger ser til at byen din føles helt ny! Pakken inneholder Art Deco En pakke med nye bygninger fra Matt «Shroomblaze» Crux gir et «Art Deco»-preg til byen din. Den inneholder 6 selvutviklende bolighus og kommersielle bygninger og 3 unike bygninger. Høyteknologiske bygninger Lagt litt «arki-teknologi» til byen med 15 nye design fra Mauro «GCVos» Vos. Ti nye unike bygninger pluss fem teknologisk avanserte bygninger for byforvaltningen betyr at byen din står godt rustet til framtiden.