Chloe Character Pack
Vi introduserer enda en skolejente, denne gangen med en mørkere side! Men personligheten hennes kan skinne på rettens dag! Hun mestrer å skape sjanser uten ball, manøvrere og skape rom for et raskt hopp-skudd! Hopp inn nå og se hva hun kan gjøre! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Chloe ‑ Chloe Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan ikke pakken refunderes fordi den inneholder engangs‑/ikke gjenvinnbare gjenstander i spillet. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du allerede eier Karakterpasset, byttes Chloe inn mot et visst antall poeng.