Chernobylite - Autumn Dread Pack
Chernobylite er et nifst science fiction- og overlevelsesspill i RPG-stil fra utviklerne av The Farm 51. Spillet finner sted i en hyperrealistisk, 3D-skannet gjenskapning av Tsjernobyls eksklusjonssone, der du utforsker en ikke-lineær historie på veien mot å avdekke sannheten om din plagede fortid. Gjør våpnene dine unike på en skummel måte med våpenskinpakken Høstskrekk, som inneholder skins for alle våpentypene i spillet. Send vennene dine et radioaktivt smil idet de havner midt i kuleregnet.