Chasm
Velkommen til Chasm – actioneventyret der du spiller en ny rekrutt på sitt første oppdrag for kongeriket Guildean. Full av iver etter å bevise at du er verdig, følger du opp merkelige rykter om at en av kongerikets viktigste gruver har blitt stengt. Men det du finner i gruvebyen er mye verre enn du forestilte deg: Landsbybeboerne er borte, kidnappet av overnaturlige skapninger fra jordens indre. Bundet av ære for å løse mysteriet og gjenopprette fred til kongeriket, setter du ut på et storslått eventyr med dødelige kamper mot listige monster, utforsking av urgamle katakomber og slott, og kraftig nytt utstyr rundt hver en sving. Selv om den grove historien er den samme for alle spillere, blir din helts reise unik: Alle rommene er hånddesignet, og bak scenene setter Chasm disse rommene sammen til et unikt kart som bare du får spille.