Challengers Wild 1
Pakke med alternative antrekk til Ultra Street Fighter IV. Inneholder nye, ville antrekk til Hakan, Makoto, Guy, Dudley og Dee Jay. Ta i bruk disse nye plaggene for å jule opp motstanderne med stil!*Dette innholdet er bare kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.