Challenger MT800E Field Python
Utvid opplevelsen din i Farming Simulator 17 med det nedlastbare innholdet Challenger MT800E Field Python som gir deg tilgang på en unik traktor. Etter at du har lastet de ned, finner du den i butikken i spillet. Husk på at du må ha nok penger i spillet for å kunne kjøpe dem.