Capcom-samarbeidspakke
En spesiell Capcom-samarbeidspakke med en samling elementer som er et resultat av et samarbeid med Capcom, er ute nå! Med dette kosmetiske innholdet kan du tilpasse utseendet på eksodrakten din som du vil! Innhold: Zephyr Street Fighter-sett - Guile (Zephyr: eksodraktskin) - Turtling Guile (dekal) - Somersault Kick (emote) - You lost… (stempel) - Comb (amulett) Vigilant Street Fighter-sett - Chun-Li (Vigilant: eksodraktskin) - Shadaloo (dekal) - Lightning Kick Barrage (emote) - Sorry about That! (stempel) - Bracelet (amulett) Barrage Monster Hunter-sett - Nergigante Series (Barrage: eksodraktskin) - Large Barrel Bomb (dekal) - Applaud (emote) ‐ Happy Hunting! (stempel) - Poogie (amulett) Skywave Monster Hunter-sett - Kirin Series (Skywave: eksodraktskin) - Guild Crest (dekal) - Prance (emote) - Don't sweat it! (stempel) - Felyne (amulett) Roadblock Monster Hunter-sett - Rajang (Rajang: Roadblock-skin) - Well-done Steak (dekal) - Regret (emote) - Rad-Jang! (stempel) - BBQ Spit (amulett) Krieger Mega Man-sett - Yellow Devil (Krieger: eksodraktskin) - Wily Logo (dekal) - Grovel (emote) - Forgive me! (stempel) - Dr. Wily (amulett) Witchdoctor Mega Man-sett - Air Man (Witchdoctor: eksodraktskin) - Metall (dekal) - Game Over (emote) - Lying low! (stempel) - 1-UP (amulett) Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.