Capcom Arcade Stadium: Invincibility
Låser opp udødelighetsfunksjonen som lar deg spille alle de medfølgende spillene med udødelighet aktivert. Obs: Selv om usårbarfunksjonen forhindrer spilleren i å ta skade, er det likevel mulig å dø i spillet, avhengig av hvordan hvert spill fungerer (du kan for eksempel falle ned i et hull).