CAPCOM ARCADE CABINET
Capcoms klassiske arkadespill er tilbake! Ta opp kampen med spillere fra hele verden i "poengangrep", dere kan til og med spille sammen med samarbeidsspill på nett! (Bare for spill som støtter denne funksjonen.) Ta en titt på disse klassiske spillene som nå har en "tilfeldigmodus" beregnet på nykommere. Prøv "Black Tiger", "1943" of "Avengers"!