Candle: The Power of the Flame
Candle er et eventyr med utfordrende oppgaver. Spill som Teku, en ung nybegynner ute på en farlig reise for å redde stammens sjaman fra den onde stammen Wakcha. Men reiseveien er full av skumle feller og vanskelige hindringer. For å mestre disse utfordringene må du følge godt med på detaljer og dine omstendigheter, ellers kan ditt neste steg bli ditt siste. Men Teku har et spesielt talent: Venstrehånden hans er et stearinlys. Bruk lyset til å skremme fiender og lede vei gjennom mørke steder. Vakker håndmalt akvarell bidrar til Candles spesielle stil, hvor alle bakgrunner og figurer har blitt nøye utarbeidet og deretter skannet, bilde for bilde. Spillet føles som et levende maleri, fra start til slutt.