CAC : SONSON
Spill SonSon. ※ "Capcom Arcade Cabinet" krevers for å kunne spille. Vennligst kjøp denne etter at du har lastet ned "Capcom Arcade Cabinet". Både "1984-pakke" og "Alt-i-ett-pakke" inneholder dette innholdet. Pass nøye på at du ikke kjøper dobbelt opp.