CAC : LEGENDARY WINGS
Spill Legendary Wings. Du kan også spille prøveversjonene av "Commando", "The Speed Rumbler" og "Savage Bees". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krevers for å kunne spille. Vennligst kjøp denne etter at du har lastet ned "Capcom Arcade Cabinet". Både "1986-pakke" og "Alt-i-ett-pakke" inneholder dette innholdet. Pass nøye på at du ikke kjøper dobbelt opp.