Bus Bound - Retro Bus Pack
Horizon tar steget inn i fortiden med Retro Bus-pakken. Retro bus-pakken inneholder Horizon Speed 40ft-bussen, samt en pakke med tre skins som passer perfekt til bussens 50-talls retrodesign.